söndag 5 oktober 2008

Äntligen ser jag ljuset!

Det har varit två tunga dagar den här helgen. Frånvaron av skolan har varit olidlig och påfrestande på kroppen. Men nu är ljuset nära. -Helgen börjar ta slut och skolan närmar sig! Jag kan äntligen koppla av...

Den här helgen tillbringades med segling i Stockholm. Det var blåsigt och kallt. Gick väl helt okej så det var ju bra. Idag vart det ingen segling på grund av storm vilket var lite synd. Coolt däremot var att TV4 vad där och direkt sände. Jajemensan det var med i morgonsoffan eller vad det nu händer. Och ja min förra båt kom med! häftigt värre.

Helt oväsentlig informatrion för er läsare men det var mitt bidrag för att förbättra min skolprestation! Som sagt så är det vetenskapligt bevisat att man ökar prestation och koncentrationsförmågan om man bedrvier en trivsam fritidsaktivitet. Så det ska bli högst intresant att se om jag är duktigare i skolan nu när jag har utövat sport i helgen.

Vi får hoppas på det!

XOXO Jag älskar er // limpzorrious

3 kommentarer:

Falkarna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Falkarna sa...

haha go Boys

Naturbojsen sa...

Med Go antar vi att ni menar gå. Och ja vi ska gå till skolan imorn :)